D.U.L.T Feat. GuaBlog.Com, Apesal.com

Cara Mudah Untuk Menjana Wang Dari Blog!

Salam, disebabkan aku tatau ape nak buat hari nih, so aku cite sikit pasal ape yg aku bace beberape hari lepas. Cite bermule camnih, mase tgh blogwalking, aku terjumpe satu artikel .. ke iklan. aku pon x bape nak pasti .. tp yg pasti pasal menjana duit dari internet. Iklan nih sangat menarik dimane dier ade menunjukkan beberape keping check yg dier dapat. Dari puluh ringgit ke ratus dan ke ribu. Ape yg aku rase dier kelentong adelah, tapi aku tataw la mmg betul ade yg boleh buat cam ape yg dier kate.

Dier kate :

1. Hanya menghabiskan mase 1-2 jam sehari dengan pendapatpatan lumayan.
2.Kalau 1 blog anda mendapat Rm1k, Kalau 5 Blog Anda akan dapat rm5k lah.



Untuk aku, aku rase ianye amat bullshit sebb aku menghabiskan mase 3jam sehari, tuh paling cepat kalau jumpe bende2 yg best. Kadang2 lebeh. Memang la lame.. sebb kalau aku main buat je entry, kang sape nak masuk blog buhsan aku. Carik2 entry yg best nih pun bnyk dibantu oleh hot babe tercinte aku.

Sebenarnye, dalam beberape hari lain gak, aku terjumpe idea camne nak buat 1-2 jam sehari. Nak tau?... senng je, Cari blogger2 local, tngk ape dierorg update ari tuh, pastuh agak2 menarik copy paste je. Senang X?. Contoh aku amik dari AlongXp.com, Blogserius,Tubelawak. Kalau 1 blog ade 3 post baru, 3x3 ade 9 post. Kan senng camtuh hidup. Takyah susah2 kan?.. Owh lupe, jgn lupe tinggalkan kredit untuk mereka, sebb mereka sangat2 memerlukan kredit dari org cam korang yg otai dan sangat glemer nih.





DoULikeThat ?

No comments:

Do.U.Like.That Feat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...