D.U.L.T Feat. GuaBlog.Com, Apesal.com

D.U.L.T - Cerita Pasal Albert Einstein Dan Pembantunya

Ceritanya bermula begini...

Pada suatu hari, ketika Albert on the way balik dari presentation tentang teori2 dier... Albert mengadu kepada pembantunya.

Albert : Saye dah penat present bende yang same je, dan saye dah naik muak dengan soalan2 same yang ditanye setiap kali present.
Pembantu Albert : Kesian tuan, ape kate selepas ini saye menyamar jadi tuan dan membuat presentation.

Albert : Tak kantoi ke nanti?

Pembantu Albert : Komfem tak kantoi sebab saye dah hafal segale teori tuan dan juga jawapan2 yang ditanye lagipun rupa saye mirip tuan.

Albert : Baiklah kalau begitu...

Dalam mase beberapa bulan pembantu Albert telah menyamar menjadi Albert dan membuat presentation di khalayak ramai. Manakala Albert pula telah menyamar sebagai pembantunya sehinggalah pada suatu hari, seorang rival kepada Albert bertanya soalan yang agak sukar ketika pembantu Albert sedang membuat presentation. Lalu pembantu Albert menjawab.

Pembantu Albert : Anda pasti dengan soalan anda itu, kerana soalan anda terlalu mudah untuk di jawab.

Rival Albert : Ya! Saya pasti kerana teori yang kamu berikan tidak tepat dan tidak logic! ( Sambil senyum, kerana yakin dapat memalukan Albert di khalayak ramai)

Sambil pembantu Albert menggelengkan kepala, dia memanggil Albert ke atas pentas dan berkata.

Pembantu Albert : Soalan kamu terlalu mudah untuk di jawab sehinggakan pembantu saya yang tidak tahu apa2 pun boleh menjawabnya.

Lalu Albert(yang menyamar menjadi pembantu) menjawab soalan itu dengan mudah dan beredar dari situ setelah menjawabnya. Semua yang berada di situ menggelakkan rival Albert.

Habis.


Do U Like That?

No comments:

Do.U.Like.That Feat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...