D.U.L.T Feat. GuaBlog.Com, Apesal.com

D.U.L.T - Manusia Dan Haiwan Yang Pelik

Lizzie Velazquex Of Agustin, Texas, Dier nih mesti makan setiap 15 minit untuk teruskan hidup. Dia menderita daripada penyakit pelik yg menyebabkan bdan dier x naik2 berat.



Ini adelah Octopus, ia mempunyai 99 janggut/sesungut/tentacles or what so ever u call that thing.



Name dier Kangkang(cian dier jgn gelak oke), dier mempunyai rekahan muke(transverse facial cleft) sehinge hampir ke telingenye. Doktor x pasti apekah penyebabnye dan untuk membedahnye adelah sangat mahal. Bagaimanepun, keluargenye telah berjaye mngumpul dana untuk membuat pembedahan itu.



This guy name Mathias Schlitte, dilahirkan dengan masalah genetik tulang yg tak mengikut arahan(genetic bone disorder) yg menyebabkan tangannye 2kali lebeh besar daripada manusia normal. Dier menggunakan kelebihan tangannye dengan menjadi ahli gusti tangan(arm wrestler).



Petite Lap Giraffes, Sorry people,this is not true, just photoshop.



Ini adelah ikan, ikan ini menakutkan, bagi orang2 jepun dengan tertangkapnye ikan ini, sesuatu yg buruk mungkin akan terjadi. Tak lame selepas berlakunye gampa bumi di Chile dan Taiwan, Ikan besar ni telah dijumpai di persisran pantai jepun. Agak ajaib kerana ia sepatutnye hidup 1000 kaki bawah laut. Orang jepun percaye, ianye adelah petande dari tuhan laut yg memberi amaran gempa bumi akan terjadi.



Cyclocosmia A.K.A "Labah-Labah Perangkap Pintu(Trapdoor Spider)" adelah jenis labah-labah daripada keluar Ctenizidae(Try Sebut)



Supatra Sasuphan, 11 tahun. 1 antara 50 orang yang mengidap syndrome Ambras yg menyebabkan bulu tumbuh di serate muke.



Ini adelah.. WTF??!!.. No! Ini adelah kesilapan Tenikal!!



GlassFrog(KatakKaca), Sesuai untuk dibuat name blog. Ini adelah katak dari keluar amfibia Centrolenidae. Kamu boleh lihat organ dalaman makhluk ni.



Cymothoa Exigua, makhluk parasit ni melekat pade lidah Spotted Rose Snaper(sejenis ikan), di kala parasit ini membesar, semakin kurang darah yg dapat sampai ke lidah, dan lame kelamaan, lidah ikan ni akan mengecut lalu layu dan mati. Kemudian, parasit ni akan menggantikan dirinye dengan dengan lidah ikan tersebut dengan melekatkan dirinye pade otot2 lidah.




This guy name is Edward Cullen Mordrake, Dia mempunyai muka kedua di belakang kepalenye dimana muke keduanye itu boleh bercakap,makan,menangis serta ketawa. Edward merayu pade doctor agar membuang muke tersebut kerana muke keduanye itu kerap berbisik bende yg teruk padenye setiap malam, tetapi tiade doctor yg ingin membuangnye. Last skali mamat nih bunuh diri pade umur 23.


Do U Like That?

3 comments:

alongxp said...

bahaya gile menatang parasit cymothua tu... kalau sape makan kepala ikan skali mkn ngan benda ni camne?

gamba last sekali tu... mamat tu... agaknye cam cerita harry potter tu kot... yg 1st.. kan ada cikgu die yg ada 2 muke gak... muke yg ke 2 tu yg jahat tu...

zhazmi said...

hahaha.. biar betul ni..
xpnah tgk lgi ni..

Qairel Latif said...

alongXp : jgn risau, kite sume makan ikan da di goreng, goreng skali parasit tuh... setle.. hehe

hehe, aku rase sumber inspirasi director dier, tp sebb cite tuhla.. budak2 kecik kat sane kate, yg pakai serban tuh org jahat...

En. Zarif : Ianye benar, bukan cobaan.. ;p

Do.U.Like.That Feat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...